Σχέση Μάρκας – Καταναλωτή, Ξαναγράφοντας το Μάρκετινγκ

Σχέση Μάρκας – Καταναλωτή, Ξαναγράφοντας το Μάρκετινγκ

Δρ. Κωνσταντίνος Παντίδος

Ένα πρακτικό βιβλίο που καλύπτει το μάρκετινγκ με τρόπο όχι ακαδημαϊκό αλλά άμεσα εφαρμόσιμο στην καθημερινή πρακτική των επιχειρήσεων. Σκοπός του είναι να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να κατανοήσουν το πώς να χτίσουν μια μάρκας η οποία να εμπνέει τον καταναλωτή και να οδηγεί τις πωλήσεις. Ο καταναλωτής δεν ικανοποιεί μόνο λειτουργικές ανάγκες μέσα από τα προϊόντα αλλά συναισθηματικές. Είναι οι συναισθηματικές ανάγκες που κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις γιατί τα συναισθήματα λειτουργούν ακαριαία ενώ μετά ακολουθεί η ορθολογικοποίηση της απόφασης που έχει ήδη ληφθεί.

Το βιβλίο Σχέση Μάρκας – Καταναλωτή, Ξαναγράφοντας το Μάρκετινγκ δημιουργεί ένα σύστημα γνώσεων μάρκετινγκ απαραίτητο για κάθε επιχειρηματία.
Ο Δρ. Κωνσταντίνος Παντίδος διοικεί την εταιρία συμβούλων στρατηγικής μαρκών BRAND AVIATORS με πελάτες σε όλο τον κόσμο και εταιρίες όπως η Coca-Cola, Unilever, Johnson & Johnson κτλ. Στη Ελλάδα έχει συνεργαστεί με τις εταιρίες Μπισκότα Παπαδοπούλου, ΚΟRRES, Γρηγόρης, Pink Woman, Kayak κτλ. Πρόσφατα δημοσίευσε το βιβλίο Living Brands – How Biology and Neuroscience Shape Consumer Behaviour and Brand Desirability που έγινε παγκόσμια επιτυχία.

Τιμή βιβλίου: 25 ευρώ (συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ και αποστολή σε μη απομακρυσμένες περιοχές)